Naručivanje robe
Kako naručiti robu u web-prodaji
- Proizvode koje želite naručiti putem web-prodaje morate prije svega dodati u košaricu pritiskom na gumb "DODAJ U KOŠARICU" (ukoliko kliknete više puta količina se povećava).
- Količinu i iznos trenutnog stanja košarice možete pratiti na vrhu ekrana.
- Ako ste odabrali sve proizvode koje želite kupiti kod nas, jednostavno kliknete na "DOVRŠI KUPOVINU".
- Nakon toga potrebno je proći automatski proces i unijeti tražene podatke.
- Nakon narudžbe putem e-maila dobivate obavijest da smo zaprimili Vašu narudžbu/ponudu i čekate naš odgovor u kojem Vam mi navodimo kada bi mogla biti isporuka traženog proizvoda i je li navedena cijena još uvijek aktualna.
- Može se dogoditi da cijena više nije aktualna, stoga nemojte plaćati narudžbu prije nego što dobijete od nas službeni odgovor da je cijena ispravna.
Dostava naručene robe
- Dostava robe vrši se ako je kupac isto zatražio u 4. koraku.
- Dostava robe vrši se putem raznih distributera (najčešće MILŠPED, Lagermax ili IN TIME).
- Dostava robe vrši se samo do kućnog praga, bez unošenja u prostor.
- Cijena dostave šalje se naknadno, jer ona ovisi o mjestu isporuke i težini naručene robe.
- Vrlo je važno da kupac prilikom preuzimanja naručene robe provjeri da je roba stigla u ispravnom stanju kao što se i šalje, i ako jest da se tek onda potpiše prijevoznica za dostavu ditributeru.
- Ukoliko je uočeno da kod dostave robe roba nije tehnički ispravna (polupano, potrgano ili neko drugo fizičko oštećenje) potrebno je od dostavljača zatražiti Zapisnik o reklamaciji ili jednostavno odbiti preuzimanje zbog jasno vidljivog oštećenja.
- Dostava robe moguća je samo unutar granica Republike Hrvatske.
- Ako ste zatražili robu s uslugom dostave, ponudu s cijenama Vam šaljemo nakon što izračunamo cijenu dostave.
- Dostava za područje grada Varaždina i susjedna mjesta u krugu od 20 km je besplatna. Navedeno isključivo vrijedi za robu koje nije moguće prevesti u osobnom automobilu.
- Roba se dostavlja na Vašu adresu (koju unosite u 4. koraku) nakon što vidimo da je kompletna uplata traženog iznosa po narudžbi sjela na naš žiro račun kod Addiko Bank d.d., IBAN: HR91 2500 0091 1011 6502 3.
Plaćanje narudžbe
- Plaćanje narudžbe je moguće izvršiti po narudžbi koju Vam nakon 4. koraka (dovršetka kupovine) šaljemo na Vašu e-mail adresu.
- Prije nego što se izvrši uplata po navedenoj narudžbi dobivate odgovor je li roba lagerska ili se navodi rok isporuke za traženi proizvod.
- Ako ste dobili odgovor da je roba lagerska, možete izvršiti uplatu i mi Vam nakon vidljive uplate šaljemo robu na adresu koju ste unijeli prilikom procesa narudžbe.
- U slučaju da traženu robu trenutno nemamo na lageru, prije Vaše uplate obavještavamo Vas koliki je rok isporuke za isto.
- Plaćanje po narudžbi se može izvršiti općom uplatnicom, internet bankarstvom ili možete s narudžbom doći osobno u poslovnicu poduzeća Vitos d.o.o. i uplatiti gotovinom ili kreditnom/debitnom karticom.
Preuzimanje robe od dostavljača
Molimo Vas, da prilikom preuzimanja robe od strane prijevoznika, koji za nas dostavljaju robu, istu detaljno pregledate. Navedeno se posebno odnosi na lako lomljivu robu, kao što su tuš kabine, sanitarna keramika i kupaonski namještaj, ogledala.
Svojim potpisom na prijevoznici-dostavnici potvrđujete da je isporučena roba zaprimljena u ispravnom i neoštećenom stanju, kakva je i poslana od strane poduzeća VITOS d.o.o. Ako Kupac ne reklamira dostavljaču oštećenje ambalaže u trenutku preuzimanja robe, smatra se da je Kupac preuzeo robu s neoštećenom ambalažom.
Upućujemo Vam ovu zamolbu budući da nam Vaše naknadne reklamacije na stanje robe, eventualno vidljivo oštećenje robe ili lom prijevoznici NE priznaju.
Iz toga razloga niti mi nismo u mogućnosti Vama priznati naknadne reklamacije na stanje robe, eventualno vidljivo oštećenje robe ili lom, jednom kada ste dostavljaču potpisali prijevoznicu-dostavnicu.
Povrat kupljene
Kupac ima pravo u roku od 14 dana od primitka robe vratiti istu ukoliko ne odgovara njegovim potrebama.
Ubrzo nakon toga ćemo Vam poslati, ovisno o opisanom razlogu nezadovoljstva, informaciju o:
- mogućnosti zamjene proizvoda
- povratu proizvoda
- povratu novca
- servisnoj usluzi (u slučaju potrebe popravka proizvoda)
- ostalim informacijama vezanim uz vaš prigovor ili reklamaciju.
Roba mora biti vraćena u originalnom neoštećenom pakiranju te u identičnom stanju u kakvom je robu Kupac zaprimio. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (primjerice, stiropor i folija), potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.
Po primitku povrata kupljene robe (u originalnom pakiranju), vraćamo Vam novac za kupljenu robu u roku od najviše 10 radnih dana od primitka Vašeg povrata.
Radi manipulativnih troškova vrijednost povrata kupljene robe umanjuje se za 30 %.
Robu po posebnoj narudžbi za Kupca nije moguće vratiti.
Troškove dostave robe ne vraćamo. Kupac snosi troškove dostave i troškove povrata dostavljene robe (ukoliko isto zatraži).
Prilikom povrata robe moraju biti zadovoljeni sljedeći uvjeti:
• vraćena roba mora biti u originalnom neoštećenom pakiranju i
• vraćena roba ne smije biti korištena i upotrebljavana.
Nadamo se da ćemo vaš prigovor/reklamaciju riješiti na obostrano zadovoljstvo.
Za sva ostala pitanje možete nas kontaktirati na:
- telefon: 042/211-622
- fax: 042/420-622
- mobitel: 091-574-6662 ili 091-583-6067
- e-mail: info@vitos.hr
Ponudu ili predračun možete zatražiti i putem našeg e-maila info@vitos.hr
Pratite nas
Facebook